Firma medyczna borykała się z problemami związanych z niestabilnym zasilaniem elektrycznym w swojej siedzibie, co prowadziło do niekontrolowanych wyłączeń serwera oraz problemów z urządzeniami serwerowymi. Aby rozwiązać ten problem, zainstalowaliśmy nowy sprzęt UPS (zasilacz awaryjny) wyposażony w kartę sieciową, umożliwiającą zdalne zarządzanie.
Efektem tych zmian było:
- Możliwość monitorowania sytuacji i dostępu do informacji o przerwach w dostawie prądu, co pozwoliło na podejmowanie odpowiednich działań.
- Wydłużone zasilanie bateryjne nowych urządzeń, zapewniające bezpieczeństwo działania nawet w przypadku utraty zasilania.
- Wyeliminowanie problemu niekontrolowanego wyłączania się urządzeń serwerowych.
Dodatkowo, klinika miała wyzwanie związane z dostępnością plików poszczególnych lekarzy w gabinetach, szczególnie w przypadku rotacyjnego systemu pracy. Wprowadziliśmy rozwiązanie, które umożliwiało swobodne przełączanie się między pulpitem klienta wraz z możliwością drukowania na dowolnej drukarce.
Przeprowadziliśmy implementację kontrolera domeny i dołączyliśmy wszystkie komputery do zarządzanej domeny. Skonfigurowaliśmy podążające profile użytkowników wraz z odpowiednimi ograniczeniami, zapewniającymi bezpieczeństwo.
Efektem tych zmian było:
- Dostosowanie kliniki do wymogów wynikających z RODO (Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych).
- Zapewnienie ciągłości działania kliniki w trakcie pandemii COVID-19, umożliwiając pracę zdalną.
- Bezproblemowa obsługa pacjentów, niezależnie od gabinetu, w którym przeprowadzane są badania.
- Zachowanie ciągłości dostępu do plików podczas badań zdalnych.
W Global IT mieliśmy okazję współpracować z wieloma firmami z branży medycznej oraz opieki zdrowotnej. Dopasowujemy rozwiązania IT do szczególnych potrzeb tego sektora, dlatego jeśli Twoja firma działa w branży medycznej i szukasz wsparcia informatycznego – umów się na bezpłatną konsultację.