Firma medyczna borykała się z problemami związanych z niestabilnym zasilaniem elektrycznym w swojej siedzibie, co prowadziło do niekontrolowanych wyłączeń serwera oraz problemów z urządzeniami serwerowymi. Aby rozwiązać ten problem, zainstalowaliśmy nowy sprzęt UPS (zasilacz awaryjny) wyposażony w kartę sieciową, umożliwiającą zdalne zarządzanie.

Efektem tych zmian było:

  • Możliwość monitorowania sytuacji i dostępu do informacji o przerwach w dostawie prądu, co pozwoliło na podejmowanie odpowiednich działań.
  • Wydłużone zasilanie bateryjne nowych urządzeń, zapewniające bezpieczeństwo działania nawet w przypadku utraty zasilania.
  • Wyeliminowanie problemu niekontrolowanego wyłączania się urządzeń serwerowych.

Dodatkowo, klinika miała wyzwanie związane z dostępnością plików poszczególnych lekarzy w gabinetach, szczególnie w przypadku rotacyjnego systemu pracy. Wprowadziliśmy rozwiązanie, które umożliwiało swobodne przełączanie się między pulpitem klienta wraz z możliwością drukowania na dowolnej drukarce.

Przeprowadziliśmy implementację kontrolera domeny i dołączyliśmy wszystkie komputery do zarządzanej domeny. Skonfigurowaliśmy podążające profile użytkowników wraz z odpowiednimi ograniczeniami, zapewniającymi bezpieczeństwo.

Efektem tych zmian było:

  • Dostosowanie kliniki do wymogów wynikających z RODO (Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych).
  • Zapewnienie ciągłości działania kliniki w trakcie pandemii COVID-19, umożliwiając pracę zdalną.
  • Bezproblemowa obsługa pacjentów, niezależnie od gabinetu, w którym przeprowadzane są badania.
  • Zachowanie ciągłości dostępu do plików podczas badań zdalnych.

W Global IT mieliśmy okazję współpracować z wieloma firmami z branży medycznej oraz opieki zdrowotnej. Dopasowujemy rozwiązania IT do szczególnych potrzeb tego sektora, dlatego jeśli Twoja firma działa w branży medycznej i szukasz wsparcia informatycznego – umów się na bezpłatną konsultację.