Miejsce pracy: Gdynia / praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków:
- obsługa klientów firmy w zakresie wsparcia IT,
- instalacje, konfiguracje oraz wsparcie w bieżącej obsłudze urządzeń IT,
- zarządzanie urządzeniami sieciowymi,
- wsparcie dla systemów Windows i aplikacji biznesowych Microsoft 365,
- administrowanie środowiskiem Microsoft 365,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z zakresu sieci komputerowych (LAN/ WAN/ VPN),
- tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej dotyczącej klientów
Nasze wymagania:
- lubisz kontakt z ludźmi – potrafisz słuchać, rozmawiać i skutecznie pomagać klientom,
- masz zacięcie techniczne,
- nie boisz się wyzwań – potrafisz zachować spokój, skutecznie działać, rozwiązywać problemy w dynamicznym środowisku,
- jeśli czegoś nie wiesz, to nie boisz się pytać i aktywnie poszukujesz potrzebnych informacji,
- masz prawo jazdy kat. B – praca wiąże się z częstymi wizytami u klientów.
A dodatkowo oczekujemy znajomości lub chęci nauki:
- systemów operacyjnych Windows 10/11 i podstaw administracji Windows Server
- Microsoft 365,
- zagadnień sieciowych (LAN, WAN, WLAN, VPN, Routing, VLAN),
- urządzeń Fortinet i Ubiquiti,
- rozwiązań backupowych,
- konfiguracji urządzeń peryferyjnych
To oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się firmie,
- samochód służbowy i wszelkie pozostałe narzędzia pracy,
- wdrożenie oraz wsparcie zespołu
- możliwość zdobycia nowych kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- bony świąteczne, spotkania integracyjne, imprezy okolicznościowe – bo dbamy o dobrą atmosferę w zespole!
Zainteresowany? Wyślij CV!
