Miejsce pracy: Gdynia / praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa klientów firmy w zakresie wsparcia IT,
  • instalacje, konfiguracje oraz wsparcie w bieżącej obsłudze urządzeń IT,
  • zarządzanie urządzeniami sieciowymi,
  • wsparcie dla systemów Windows i aplikacji biznesowych Microsoft 365,
  • administrowanie środowiskiem Microsoft 365,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z zakresu sieci komputerowych (LAN/ WAN/ VPN),
  • tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej dotyczącej klientów

Nasze wymagania:

  • lubisz kontakt z ludźmi – potrafisz słuchać, rozmawiać i skutecznie pomagać klientom,
  • masz zacięcie techniczne,
  • nie boisz się wyzwań – potrafisz zachować spokój, skutecznie działać, rozwiązywać problemy w dynamicznym środowisku,
  • jeśli czegoś nie wiesz, to nie boisz się pytać i aktywnie poszukujesz potrzebnych informacji,
  • masz prawo jazdy kat. B – praca wiąże się z częstymi wizytami u klientów.

A dodatkowo oczekujemy znajomości lub chęci nauki:

  • systemów operacyjnych Windows 10/11 i podstaw administracji Windows Server
  • Microsoft 365,
  • zagadnień sieciowych (LAN, WAN, WLAN, VPN, Routing, VLAN),
  • urządzeń Fortinet i Ubiquiti,
  • rozwiązań backupowych,
  • konfiguracji urządzeń peryferyjnych

To oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się firmie,
  • samochód służbowy i wszelkie pozostałe narzędzia pracy,
  • wdrożenie oraz wsparcie zespołu 
  • możliwość zdobycia nowych kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • bony świąteczne, spotkania integracyjne, imprezy okolicznościowe – bo dbamy o dobrą atmosferę w zespole!

Zainteresowany? Wyślij CV!

Aplikuj